Vi søger storyteller & SoMe medarbejder med flair for den gode historie

Vil du have ansvaret for at finde og fortælle historier? Motiveres du af at skabe indhold til sociale medier der fanger opmærksomheden. ChangeGroup er på en vækstrejse, og leder efter en medarbejder inden for kommunikation og marketing, som har flair for at fortælle historier der skaber engagement. TAK FOR ALLE DE FANTASTISKE ANSØGNINGER. VI GLÆDER OS TIL AT PRÆSENTERE NYESTE MEDLEM I CHANGEGROUP FAMILIEN I NÆRMESTE FREMTID.

Vi har rygende travlt og søger en medarbejder inden for kommunikation og marketing. Udover Ralf, som har ansvaret for forretningsudvikling og marketing, består ChangeGroup holdet af salg, administration, rekruttering, samt ad hoc studenterhjælp, som sammen hjælper vores kunder med at løse deres udfordringer inden for digitale forandringer.

Vi søger en fagligt stærk og kreativ storyteller, der kan videreudvikle ChangeGroups kommunikations- og marketingaktiviteter, samt skabe indhold og annonceringer, som tiltrækker nye kunder, og udbreder kendskabet til os.

Som storyteller skal du gennem kendskab til vores konsulenter og kunder sikre, at ChangeGroup fremstår konsistent og professionel på tværs af alle kanaler. Du får ansvaret for at videreudvikle kommunikationsindsatsen og føre kommunikationsstrategien ud i livet. Du bruger dine stærke kommunikative evner til at sikre, at ChangeGroups budskaber fremstår klart og tydeligt, så kunderne og konsulenterne forstår, hvilken værdi ChangeGroup skaber. Du skal derfor forvente en bred vifte af opgaver og mange berøringsflader, bl.a. for at sikre sammenhæng mellem både digitale indsatser og anden leadgenerering, som eksempelvis at afholde og følge op på webinarer, events og netværksmøder. Du vil også blive involveret i arbejdet med tekstforfatning og besvarelse af udbud.

Da det er en nyoprettet stilling, får du mulighed for i samspil med Ralf og ledelsen, at sætte dit eget præg på, hvad disciplinen skal indeholde for at støtte op om salgsindsatsen og den langsigtede strategi.

Om dig:

  • Du er sprogligt begavet – skrift og tale – dansk og engelsk.
  • Du er kreativ og tænker i muligheder og nye vinkler.
  • Du synes det er spændende at følge nye trends og tendenser inden for IT, digitalisering og ledelse.
  • Du drives af at sætte dig ind i nye områder og skabe viden.
  • Du er en teamtype, der skaber god stemning og trives med at være en del af et hold.
  • Du har et godt overblik, får sat skub i tingene og når dine mål.
  • Du tror på dig selv og kan arbejde på tværs af fagområder.

Din profil:

Du har en relevant kandidatuddannelse inden for kommunikation, marketing eller lign. Og relevant erhvervserfaring med kommunikation, marketing og sociale medier.

Derudover forventer vi, at:

  • Du er en dygtig og kreativ tekstforfatter, og brænder for at skrive indhold til sociale medier, som fanger opmærksomheden og giver brugerne lyst til at engagere sig.
  • Du har gerne erfaring med at skrive kundecases, faglige artikler og ydelser.
  • Du er god til at interviewe mange forskellige typer af interessenter.
  • Du har erfaring med at udarbejde indhold, grafisk materiale og billeder til website, sociale medier, direct mails, nyhedsbreve samt printmateriale.
  • Du kan begå dig i værktøjer som WordPress, Mailchimp mv.
  • Du har grafisk snilde og kan arbejde i Photoshop og Indesign.
  • Du har erfaring med digital annoncering på sociale medier (Facebook, Linkedin og Instagram) samt Google, og du er rutineret bruger af Google Analytics, Google Ads og Google Tag Manager.
  • Du har erfaring med leadgenerering og ved, hvad der virker bedst.
  • Du har projektlederevner og er i stand til at udvikle, gennemføre og evaluere planlagte aktiviteter, herunder events, webinarer og netværksmøder.

Du er parat til at være en del af et fagligt stærkt hold, hvor lysten til både at levere og til at lære undervejs er i højsædet.

Hvad tilbyder vi:

Du bliver en del af et high-performance-team, hvor vores ’one-family’ kultur er vores mest skattede asset. Vi synes i al beskedenhed, at du får de bedste kolleger, der altid hjælper hinanden og dækker hinandens ryg.

Vi har travlt – og vi har det sjovt med at have travlt. ChangeGroup har kickstartet hvad der bliver en vild vækstrejse, der også i kommunikation og marketing fordrer nye digitale projekter og flere folk. Du får mulighed for at præge og udvikle din rolle, karriere og videreuddannelse.

Derudover tilbyder vi sundhedsforsikring, pension, kantineordning, hjemmearbejdsdage, sociale aktiviteter, kontorvin og –kage, lækre kontorfaciliteter på Østerbro, fitness rum og en attraktiv løn der afhænger af din erfaring.

Om os:

Navnet ChangeGroup henviser til vores ’indsigt i forandring’ og vores evne til at ’arbejde som et team’. Vi er et konsulenthus, der rådgiver om IT og digitalisering ud fra kundens forretning, potentiale og kultur. Det gør vi ved at samle freelance IT-konsulenter, der beriger hinanden med forskellige kompetencer, og hjælper vores kunder med deres udfordringer inden for IT og digitalisering.

Vores vision er at skabe et Danmark, der samarbejder om digital transformation.

I ChangeGroup er vi i dag 12 kolleger på kontoret, samt 100 selvstændige konsulenter som til dagligt hjælper vores kunder.

Hvis du er interesseret, vil vi meget gerne høre fra dig.

Ansøgningsfrist 15. oktober 2021

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi du vide mere?

Ralf Jonathan Hollander

+45 3116 7308
rjh@changegroup.dk